Ny tavla!

Söndagen närmar sig med stormsteg!
Veckorna går så fort att jag knappt hinner med. Jag försöker ändå ta vara på sommaren och hitta på roliga saker efter jobbet. Man får se till och njuta av sommarvädret när det väl är fint, det är verkligen ingen garanti nuförtiden!
Till på fredag ska jag ha bestämt vilken middag det blir på söndag, tänkte göra något riktigt amerikanskt. Det är alltid kul att ha såna temadagar med mat och annat, då får man äntligen tummarna ur och testar på något nytt, det behövs ibland.

Jag har även budat hem en Elvistavla på canvas... Tradera ni vet, det är farligt ibland ;) Som tur var är den inte speciellt dyr, så den ska jag nog kunna unna mig nu när man jobbar heltid och allt! Man kan ju inte bara spara pengarna hela tiden.... ;)

Så här ser tavlan ut jag budade hem... Kommer nog passa bra i mitt rum! ;)


Comments
Postat av: sara

schnygg

2009-08-10 @ 19:28:52
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Sara

Har du kommit på vad vi ska äta på söndag? ;)

2009-08-13 @ 08:25:13
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0

dagar kvar till årsdagen av Elvis bortgång

dagar kvar till Elvis skulle ha fyllt 75 år