Bloggens uppbyggnad

Tänkte förklara lite för er hur jag tänkt med kategorier och hur ni ska navigera er på sidan.

Jag ska så småningom ha de flesta årtal som en egen kategori, ex.  | 1956 |, så man enkelt kan hitta information om vad som hände under just det året där.
Kategorin  | Words | är min standardkategori och där hamnar allt "övrigt" skrivande.
Resten av kategorierna säger nog sig självt vad dom innehåller... ;)

Under min header (den stora bilden på Elvis längst upp på sidan) finns det olika länkar. Där har jag samlat några få länkar till sidor jag tycker kan vara värt ett besök. Så kolla in dom!

Bilder jag använder på bloggen är väl för det mesta som jag hittat på olika sidor genom åren. Jag har massor bilder sparade på min dator som jag använder mig av så att veta vart jag fått alla ifrån är nästintill omöjligt, hoppas ingen stämmer mig för felaktig/otillåten användning.......

Till höger hittar ni lite nedräkning till olika minnesdagar eller annat som rör Elvis. Har ni förslag på events eller dagar jag borde ha nedräkning till, skriv en kommentar eller maila! :)

Sidan kommer ju fyllas på med information, musik och nyheter efter hand så jag hoppas den Elvisintresserade finner mycket bra information här så småningom. Jag har själv saknat en sida som samlar det mesta på en plats.



Enjoy!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0

dagar kvar till årsdagen av Elvis bortgång

dagar kvar till Elvis skulle ha fyllt 75 år